.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه رايزني ها براي انتقال تيم راه آهن به ساري
استانداري مازندران براي آغاز مذكرات جدي نامه‌اي به كفاشيان رييس فدارسيون فوتبال ارسال كرد تا حتي الامكان زمينه بازگشت شموشك نوشهر به رقابت‌هاي ليگ دسته اول كشور را مهيا كند...
ادامه رايزني ها براي انتقال تيم  راه آهن به ساري

تلاش‌هايي كه تاكنون براي در اختيار گرفتن يك تيم به ويژه تيم راه آهن تهران براي شركت در ليگ برتر انجام داده‌اند ، نتيجه‌اي نگرفته اند.

در اين حال سيديونس حسيني مديركل دفتر اجتماعي و امور شوراهاي اسلامي استانداري مازندران روز شنبه براي بررسي شرايط انتقال يكي از تيم‌هاي ليگ برتري فوتبال عازم تهران شد تا به طور مستقيم با مسوولان عالي رتبه سازمان تربيت بدني و فدراسيون فوتبال دراين‌باره گفت و گو كند.

وي در گفت و گو با خبرنگار شمال‌نيوز، گفت كه از طرف استاندار مازندران ماموريت دارد براي افزايش تلاش‌ها ونتيجه بخش بودن آن در راستاي انتقال يكي از تيم‌هاي تهراني به استان و شركت در ليگ برتر عازم تهران شود.

حسيني تاييد كرد كه هماهنگ‌كننده وسامان‌دهنده تلاشهاي مربوط به انتقال يك تيم دسته برتري تهراني به مازندران است .

وي كه مدت‌ها در باشگاه شموشك نوشهر به عنوان قايم مقام و سرپرست اين باشگاه فعاليت مي‌كرد و در حدود سه سال حضور اين تيم در ليگ برتر زحمات فراواني را متحمل شده است ، در پاسخ به اين سووال كه آيا تيم راه آهن تهران هدف نهايي مازندران براي انتقال است ، افزود: راه آهن يكي از گزينه هاي احتمالي است اما ممكن است اتفاقات ديگري نيز بيفتد.

وي اظهارداشت : شايد به نطر برسد كه در شرايط كنوني احتمال زيادي براي انتقال تيم‌هاي تهراني به مازندران وجود ندارد، اما تلاش داريم تا نهايت سعي و تلاش خود را انجام دهيم ضمن اينكه استاندار مازندران به طور جدي پيگير اين موضوع است .

اما پيش از اين مديران عامل چهار باشگاه تهراني سايپا، صباباطري تهران ، راه آهن و پيكان كه در رقابتهاي ليگ برتر حضور دارند، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در مازندران از انتقال يا واگذاري امتياز يكي از اين تيم ها به اين استان اظهار بي‌اطلاعي كرده بودند.

مديرعامل راه آهن تهران كه به نظر مي‌رسد هدف اصلي مازندران براي انتقال است در اين زمينه گفت : در ميان استان‌هايي كه با ما وارد مذاكره شدند، مازندران وجود نداشت .

محمدحسن انصاري فرد يادآورشد: به هيچ وجه تيم راه آهن به مازندران و يا هر استان ديگري نمي‌رود و به فعاليت خود در تهران ادامه مي‌دهد.

استانداري مازندران پيش از سفر حسيني به تهران براي آغاز مذكرات جدي نامه‌اي به كفاشيان رييس فدارسيون فوتبال ارسال كرد تا حتي الامكان زمينه بازگشت شموشك نوشهر به رقابت‌هاي ليگ دسته اول كشور را مهيا كند.

سقوط شموشك نوشهر به رقابت‌هاي ليگ دسته دوم فوتبال كشور موجبات ناراحتي شديد علاقه مندان بي‌شمار فوتبال در اين استان و به ويژه در غرب مازندران را در پي داشته است .

اما گمان مي‌رود كه همه چيز تحت الشعاع تلاش‌هاي مازندران براي انتقال تيم راه آهن تهران قرار گرفته است .

علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي نيز در نامه‌اي به مهندس رحمتي وزير راه و ترابري درخواست كرد تا با انتقال تيم راه آهن تهران به استان مازندران موافقت كند.

وي در نامه خود به اين نكته اشاره كرد كه باشگاه راه آهن شايسته تر از آن است كه درمقابل سكوهاي خالي از تماشاگر بازي كند و تماشاگران مازندراني مي‌توانند اين خلاء را به خوبي پر كنند.

اما مديركل تربيت بدني مازندران نيز از رايزني‌ها ومكاتباتي براي انتقال تيم راه آهن به مازندران خبر داد و بيان داشت : سعي خود را براي در اختيار گرفتن تيم راه آهن آغاز كرده است .

نصرالله پريچهره اضافه كرد: افتتاح قريب الوقوع ورزشگاه ‪ ۱۵‬هزار نفري شهداي مازندران در ساري مشكل سخت افزاري ما را حل مي‌كند و آنچه كه قطعيت دارد سودي است كه راه آهن از حضور در اين استان خواهد برد.

طبق اعلام سازمان ليگ برتر فوتبال كشور، هشتيمن دوره اين رقابت‌ها از ‪ ۱۵‬مردادماه امسال آغاز مي‌شود و احتمال ناچيزي وجود دارد كه تلاش مسوولان مازندراني براي انتقال تيم راه آهن به مازندران به نتيجه روشني برسد.

محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید 9 تير 1387
مازندران همیشه تیمها وبازیکنان خوبی در رشته های مختلفی به ورزش ایران
معرفی کرده من به عنوان یک گیلانی خیلی دوست دارم مازندران هم صاحب
تیم فوتبال باشد تا با هم پدر تهرانی ها را در بیاریم.

قابل توجه مسولان گیلان :
از مسولان مازندران یاد بگیرید که تیم خوبی ندارند که چقدر از تیمها ی شان
حمایت می کنند .ما این همه تیم داریم دریغ از حمایت مسولان استان.
محسن چاووشي ارطه اي 10 تير 1387
قابل توجه گيلاني ها :
مسئولان شما حرف و شعار نمي دهند ؛ مسئولان ما كارشان شده نامه نگاري به اين واون حال بماند وقتي مزه تبليغات نامه نگاري هايشان در مطبوعات تمام شد پيگيري نامه آمدن تيم ها با باريتعالي است ، خدا پدر مادرت را بيامرزد كه به چند نامه مسئولان ما دلخوشي باز دم مسئولان گيلاني گرم كه وعده نمي دهند و از يك نامه نوشتن پوز پيگيري نمي دهند .....نامه زياد نوشته شد نتيجه چي شد ؟ اون استاندار مازندران هم كه جنجال كرد من دارم راه آهن را مي آورم خودش رفت ......مثل مديرانش تبليغات كارهاي نكرده شان برايمان ماند....
مازندرانی 10 تير 1387
از یک فوتبالیستی پرسیدند الگویت در فوتبال چه کسیه؟گفت:علی دایی!بهش گفتند :بنده خدا علی دایی که الگویش مارادونا بود حال و روزش اینه وای بحال تو که الگویت علی داییه.حالا تو می خواهی چه بشوی دیگه خدا می دونه و بس!
حالا حکایت این هموطن گیلانی ماست که به ما مازندرانیها غبطه می خورد!!!!
نه عزیز برادر اصلا این خبرها نیست.آواز دهل شنیدن از دور خوش است .
با چند دست داشته هایتان را بچسبید که اینجا در مازندران اصلا از این خبرها نیست که نیست.کدام تیم لیگ برتری.ما اگر برش داشتیم برای نساجی مظلوم اسپانسر دولتی قوی انتخاب می کردیم که در برابر امکانات عظیم مالی تیم های یکساله و دوساله تشکیل شده استانهای دیگر کم نیاورد و حق قدمت بیش از 50 سال حضور فعالش را در فوتبال بگیرد و یا نمی گذاشتیم شموشک نوشهرمان با این همه شایستگی به دسته 2 سقوط کند.
آری اینچنین است برادر.دیدید قمی ها چطور در یک لحظه صبا باطری در رسانه ها واگذار شده به استان گلستان را به قم منتقل کردند طوری که مدیر عامل صبا باطری گفته بود من خبر این انتقال را در جراید خواندم.حالا استاندار ما می گوید انتقال راه آهن بستگی به نظر انصاریفر مدیر عامل باشگاه هم دارد!!!
محمد حسین فلاح 12 تير 1387
از پیگیری همه عزیزان سینه سوخته که نمدانیم به چه نیتی به دنبال انتقال تیم راه آهن به مازندران _ساری هستند به سهم خود تشکر می کنم.و چند نکته را عرض می کنم:

1)از اینکه از بین تیمهای موجود یکی را که بوی همشهری ما یعنی سوادکوه را می دهید انتخاب کردید نشان از تعصب به نیاکان است!!!
2)آقای سید شما که در شموشک بودید و متقبل زحمت بسیار شدید و ما هم بسیار برای تماشای مسابقات تیم شموشک خدمت رسیدیم وزحمت می دادیم،آیا آسیب شناسی کردید که به فرض حضور این تیم به مازندران چگونه میخواهید از آن حمایت کنید؟ با کدام پشتوانه ؟ و یا نکنه باز باید چمن را ببوسیم و خداحافظی کنیم؟
3)آقای دکتر یوسف نژاد شما هم که در تیم شهر داری ساری دارای خدمات زیادی بودید ودر ورزش همیشه فعال بودید و هستید ،که همواره مورد اعتماد مردم شهرستان ساری و استان بودید، به نظر شما نباید قبل از هر کاری بستر آن را فراهم می کردید که حامیان این تیم ، تصمیم گیرانش کیانند؟و بعد اقدام کنید!کارهای احساسی تا به کی باید بر مازندران و مازندرانی فشار ایجاد کند و جز خوش خوشان زودگذر چیزی عاید ما نکند؟؟
4)شنیدید که می گویند گرفتن دوست آسان است ولی نگهداری آن راحتر!!!به نظر شما آوردن تیم لیگ برتری مشکل ما را حل می کند ؟ شما فکر کردید می توانید مانند پاس همدان باشید؟تازه شیر فراز که با چنگ و دندون به لیگ برتر آمد بود دیدیم که چگونه نیامده بازگشت !!
5) بهتر نبود که ما داشته های خود را ساماندهی کنیم و به مدد فکر و بازوان(ببخشید) زانوان به لیگ برتر می رفتیم!نکنه شما فکر کردید ابراهم اویچ هستید و راه آهن هم چلسی ؟ نمی دانم شاید!!!
6)اینکه ورزشگاه شهدای مازندران یا همان زمین فوتبال 15هزار نفره ساری یکبار افتتاح شده و چندین بار هم در آن مسابقه از جمله مسابقه بانوان برگزار شده بود حالا اینکه نیاز به افتتاح مجدد دارد خدا عالم است و صلاح خویش خسروان دانند؟؟؟!!!
7)اینکه راه آهن سود می برد کاملاً حرف درست و حسابی است زیرا فروشند چکار دارد خریدار می خواهد مال خود را به آتش بکشد و یا !!!! تو برو خود را باش!!

نتیجه از بیل گیتس :
«قبل از هر کار فکر کنید ،استراتژی ،هدف را تعیین کنید، ضمنا منابع سخت افزاری و نرم افزاری می تواند تیم راه آهن را که یادگار نیاکان مازنیها است به شما برگردانده و شاهد آن روزهای خوب باشیم که دوباره آنرا از کف ندهیم!!! » خدایش ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.